💢چهار ماده غذایی برای سلامتی و افزایش طول عمر💢

برای مطالعه به ادامه مطلب کلیک کنید

✔️یکی از رازهای طول عمر زیاد، جدا از داشتن ژنتیک خوب، خوردن میوه ها و سبزیجات رنگی و مختلف است. آنها سرشار از مواد غذایی و آنتی اکسیدهایی هستند که بیماری ها را دفع می کنند و هرچه انتخاب های شما متنوع تر باشد بهتر است. شما باید انواع مختلف آنها را بخورید اما چند انتخاب کلیدی موجود است که اگر به دنبال حداکثر عمر طولانی هستید این چند انتخاب مواد غذایی را باید در نظر داشته باشید :


✅گریپ فروت : تحقیقی در سال ۲۰۱۰ از دانشگاه عبری اورشلیم و بیمارستان عمومی ماساچوست نشان داده که نارجنین ( آنتی اکسیدانی که به گریپ فورت مزه ی تلخ می دهد) می تواند به کبد کمک کند اسیدهای چرب را تجزیه کند همان کاری که بعضی از داروهای دیابت انجام می دهند.


✅زغال اخته : مواد مغذی خاص در این میوه می تواند شما را از عفونت دور کند و خطر بیماری قلبی، انسداد رگ های قلب را کاهش دهد و از برخی از سرطان ها جلوگیری کند.


✅سیر : آلسین موجود در سیر نشان از فشار خون پایین است. به علاوه سیر به جلوگیری از چند نوع سرطان خاص کمک می کند.


✅قهوه : قهوه سرشار از پلی فنول است که مزایای درمانی بیشماری دارد. یک تحقیق اخیر در بیش از ۴۰۰ هزار نفر نشان داده که نوشیدن روزانه ی قهوه (حداکثر پنج فنجان) با خطر کمتر در معرض مشکلات سلامتی مثل دیابت، بیماری قلبی یا عفونت همراه می باشد.

👇👇👇👇👇👇👇👇

@sportfreezone